Klik hier voor de Algemene Voorwaarden Kataqua (opleidingen)
Klik hier voor de Algemene Voorwaarden Fitmusic (webshop)
HOE TE BESTELLEN
Er is geen minimaal bestelbedrag.
In de diverse categorieën vindt u de producten. Vervolgens kiest u de producten die u in uw winkelwagen wilt plaatsen;
Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan "Afrekenen". U komt dan in de winkelwagen;
- U ziet nu een overzicht van uw bestelling. U kunt de aantallen aanpassen, producten verwijderen of verder gaan met winkelen, anders klik op 'afrekenen';
- Bent u een terugkerende klant en u heeft zich de vorige keer geregistreerd, log dan hier in, anders kunt u afrekenen als gast of een account aanmaken. Klik op 'ga verder';
- Geef nu uw naam en adresgegevens op. Voor bedrijven buiten Nederland en binnen de EU, vul uw BTW (VAT) nummer in voor intracommunautaire verwerving. Is het factuuradres anders dan het afleveradres, haal het vinkje weg bij "mijn afleveradres is hetzelfde als mijn factuuradres'. Klik dan op "ga verder" (vul dan eventueel het factuuradres is en klik op 'ga verder");
- Kies hoe het verzonden moet worden, standaard staat Post NL al ingesteld. (Bij opleidingen/workshops hoeft dit natuurlijk niet). En kies uw betaal methode. Ook heeft u nog de ruimte om een opmerking te plaatsen. Daaronder staat de link naar onze algemene voorwaarden, deze kunt u nog even lezen. Als u ermee akkoord gaat, dan kunt u het aanvinken. Klik daarna op "ga verder":
- U kunt nu uw bestelling en adresgegevens nog controleren. Is alles goed, klik dan op "ik plaats een bestelling met betaalplicht en ga akkoord met de algemene voorwaarden"
- Bij betaling via iDeal/Credit Card, Mister Cash/Bancontact of een van de anderen komt u op een tussenpagina van 'Mollie'. Hier kunt u afhankelijk van de betaalwijze, uw bank kiezen (waarna u doorgaat naar de betaalpagina van uw bank) of, bijvoorbeeld bij Credit Card, direct de gegevens invullen. Bij betaling via 'Bank transfer' ontvangt u op het opgegeven mailadres een betaallink van "Mollie".
- Na afronding van uw betaling komt u weer op de Kataqua website.
- Per mail ontvangt u direct een bevestiging en factuur.
VERZENDKOSTEN NEDERLAND
VERZENDKOSTEN BUITENLAND
LEVERTIJDEN
Besteld op: | Geleverd op* |
Maandag voor 16:00 uur | Dinsdag |
Dinsdag voor 16:00 uur | Woensdag |
Woensdag voor 16:00 uur | Donderdag |
Donderdag voor 16:00 uur | Vrijdag |
Vrijdag voor 16:00 uur | Zaterdag |
Zaterdag | Dinsdag |
Zondag | Dinsdag |
BESTELLING ZELF AFHALEN
Betaalmethoden
Bancontact/MisterCash (Belgie)
Met Bancontact kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van Bancontact, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van mijnkaart.
Credit Card
Eenvoudig en betrouwbaar betalen met aankoopgarantie (afhankelijk van type Credit Card)
SOFORT Banking (Duisland)
Eenvoudig online betalen
Belfius Direct Net (Belgie)
Eenvoudig online betalen via de Belfius Bank
Bank Transfer
Maak het geld over wanneer het uitkomt. U ontvangt een mailbericht van Mollie met een betaallink.
WAT TE DOEN BIJ ANNULEREN OF RETOURNEREN
ANNULEREN PRODUCTEN (ALLEEN CONSUMENTEN)
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Kataqua/Fitmusic reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u -binnen twee werkdagen- terugstorten. Dit kan alleen als de mediadragers/kleding nog verzegeld zijn.
Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan Kataqua/Fitmusic kenbaar te worden gemaakt. Stuur ons een e-mail; vermeldt u hierbij a.u.b. in ieder geval uw volledige naam en bestelnummer en de artikelen die u wenst te annuleren, ruilen of retourneren. Ter verbetering van onze klantenservice zouden wij het op prijs stellen wanneer u ons de reden hiervan laat weten. U bent hier uiteraard conform de wet Koop op afstand niet toe verplicht.
KLACHTPROCEDURE
Mocht het onverhoopt gebeuren dat u een klacht heeft over één van onze producten/diensten dan kunt u een email sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Vermeld u daarin uw persoonsgegevens, datum bestelling en uw bestelnummer en de aard van uw klacht. U kunt binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.